.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شوهر 60 ساله‌ام به من خیانت کرد

شمال نيوز:  زن میانسالی در دادگاه خانواده حضور یافت و درخواست جدایی‌اش را به قاضی دادگاه ارائه کرد. این زن که 52 سال داشت خطاب به قاضی گفت: 34 سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد و در این سال‌ها برای حفظ این زندگی، سختی‌های زیادی را تحمل کردم اما دیگر در این سن نمی‌توانم با مردی زندگی کنم که به من خیانت کرده است.

وی ادامه داد: 16 ساله بودم که به عقد شوهرم درآمدم، از همان دوران شوهرم مرد مغروری بود، و فکر می‌کرد هر چه او بگوید درست است یا اینکه به خیال خودش به دلیل اینکه چهره خوبی داشت همه دخترها آرزو داشتند در آن دوران همسر او شوند.

زن میانسال خاطرنشان کرد: زمانی که زندگی مشترک‌مان را شروع کردم به دلیل سن کم،‌به شدت به او علاقه‌مند شدم و شوهرم از این علاقه من نسبت به خودش سوء‌استفاده کرد و هر بلایی که دوست داشت به سر من آورد.

وی در حالی که به آرامی گریه می‌کرد،‌بیان کرد: شوهرم 60 سال دارد،‌اما بیش‌تر از سن و سالش به خودش رسیدگی می‌کند و مدام با تلفن همراهش پیامک، ارسال می‌کند. بارها از او خواستم من هم بعضی از پیامک‌هایش را ببینم اما او هرگز اجازه نمی‌دهد و تلفن همراهش را پنهان می‌کند. مدرکی از خیانت او ندارم اما مطمئنم او به من خیانت می‌کند.

زن میانسال با بیان اینکه به دلیل درخواست جدایی از شوهرم از عروس‌ها و دامادهایم خجالت می‌کشم، گفت: با انتشار خبر درخواست جدایی من از شوهرم، آبروی من مقابل اقوام و دوستان خواهد رفت و بیشتر از همه از عروس‌ها و دامادهایم خجالت می‌کشم اما خیانت شوهرم من را مجبور کرده است که از او جدا شوم.

وی در پاسخ به پرسش قاضی مبنی بر اینکه «شاید ارسال پیامک‌ها به دوستان همسرتان باشد و شما بیش از حد حساس شده‌اید» افزود: خیر، من اطمینان دارم که شوهرم به دوستانش پیامک نمی‌دهد. زیرا همیشه تلفن همراهش را پنهان می‌کند تا من آن را پیدا نکنم.

 قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زن میانسال به دلیل عدم حضور مرد در دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.

منبع:  ایسنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.